Skip to main content

خوراکی هایی برای پاکسازی کبد

 

خوراکی هایی برای پاکسازی کبد

 
یکی از نکات مهم برای پاکسازی کبد به تغذیه مربوط می‌شود. شما باید مصرف غذا‌هایی که به دفع سموم و چربی‌ها از بدن کمک می‌کنند، افزایش دهید.
 

سیر

 
سیر محرک فعالیت آنزیم‌هایی است که به حذف سموم از بدن و پاکسازی کبد کمک می‌کنند. بهتر است سیر را به صورت خام مصرف کنید تا بتوانید از تمام خواص آن بهره ببرید. سیر را می‌توانید به غذا‌ها و انواع سالاد اضافه کنید.
 

تاثیر خاکشیر در پاکسازی کبد

جوشانده خاکشیر

یکی از توصیه های طب سنتی برای پاکسازی کبد مصرف جوشانده خاکشیر می باشد. برای تهیه جوشانده خاکشیر دو قاشق غذاخوری خاکشیر را در دو لیوان آب بجوشانید، این جوشانده را ناشتا میل کنید و تا نیم ساعت پس از مصرف آن چیزی نخورید.
 
 

خاکشیر با مخلوط شاطره و کاسنی

یک معجون مناسب برای سم زدایی کبد مصرف خاکشیر با مخلوط شاطره و کاسنی است. مصرف خاکشیر به همراه عرق کاسنی یک درمان مفید برای کبد چرب می باشد. برای تهیه این معجون یک قاشق غذا خوری خاکشیر را به عرق کاسنی اضافه کرده و میل کنید. می توانید این مخلوط را با شاطره نیز ترکیب نمایید.

 

ترکیب خاکشیر با آب پنیر

برای پاکسازی کبد از ترکیب خاکشیر با آب پنیر استفاده کنید. ترکیب خاکشیر با آب پنیر (ماء الجبن)، دارویی ضد سودا و ضد صفرا و مفتح قوی کبد به خصوص بازکننده مسیرهای کبدی به خصوص سودا می باشد.

 

ترکیب خاکشیر با بارهنگ و خرفه

برای کاهش حرارت بدن و کارکرد بهتر کبد و پاکسازی آن مصرف خاکشیر همراه با بارهنگ و خرفه خیلی توصیه می شود.بارهنگ دارای طبیعتی سرد و خشک و خرفه دارای طبیعت سرد و تر است که همراه با خاکشیر برای رفع عطش ،رفع جوش های صورت و پاکسازی کبد مفید است.

Comments

Popular posts from this blog

این غذاها عامل پیری پوست هستند

یکی از ترس های انسان پیری پوست ، آکنه و جای جوش می باشد. ایجاد این موارد به سبک زندگی و مواد غذایی که مصرف می کنیم بستگی دارند. پیری زودرس ، اکنه، جوش و التهابات پوستی می تواند از بدترین کابوس ها برای هر انسانی بشمار برود. فارغ از اینکه در بعضی مواقع، برخی بیماری ها موجب خراب شدن پوست می شوند، باید بدانید که تغذیه نقش اساسی در این امر دارد. وقتی غذاهای چرب، مملو از قند یا نمک مصرف می کنید، به طور غیرمستقیم پوست صورت خود را در معرض انواع عارضه ها می گذارید. برای اینکه بدانید غذاهای مختلف چه اثراتی روی پوست شما دارند از شما دعوت می کنیم تا انتهای مطلب همراهمان باشید. گوشت‌های فراوری شده گوشت های فراوری شده حاوی سدیم فراوانی هستند یکی از مقصرهای اصلی ورم صورت پس از صرف غذا در رستوران ها و کافه ها، مصرف گوشت فراوری شده است. این گوشت ها عموما حاوی سدیم فراوانی هستند. از آنجا که نمک زیاد موجب پف کردن صورت می شود، بنابراین پس از مصرف بیکن، ژامبون و دیگر گوشت های فراوری شده صورتتان پف خواهد کرد. همچنین این گوشت ها حاوی نیتریت هم هستند. نیتریت سبب آسیب دیدن کلاژن و کس

نحوه نگهداری روغن خراطین

  دوره استفاده از روغن خراطین چقدر است؟ برای پاسخ دادن به این سؤال لازم است در مورد شرایط ژنتیکی و وضعیت جسمی شما بیشتر بدانیم. در واقع هر فردی بسته به نوع عارضه، هدفی که از استفاده از این محصول دارد و شرایط جسمی و ژنتیک خود، نتیجه متفاوتی از این محصول دریافت می‌کند. ما توصیه می‌کنیم در مورد این موضوع با کارشناسان متخصص و باتجربه حوزه روغن تراپی پوست و مو مشورت کنید.   مدت زمان تأثیر روغن خراطین روغن‌های طبیعی به هیچ عنوان نمی‌توانند اثرگذاری شبیه به عمل‌های جراحی یا محصولات زیبایی کارخانه‌ای داشته باشند. یعنی دستیابی به اهداف شما از طریق استفاده کوتاه‌مدت از این نوع محصولات امکان‌پذیر نیست. در عوض استفاده بلند مدت و منظم از روغن‌های طبیعی مانند خراطین ، می‌تواند اثراتی نزدیک به فرآیندهای درمانی غیرطبیعی داشته باشد، بدون اینکه کوچکترین اثرات جانبی و آسیبی سلامت و زیبایی شما را تهدید کند. در ضمن به هیچ عنوان نباید در صورت رسیدن به نتیجه دلخواه استفاده از این محصول را متوقف کنید ، چرا که ممکن است نتایج به دست آمده از بین برود. در واقع اگر می‌خواهید ماندگاری نتایج استفاده از روغن خراطین ر